JAKIE FILMY DLA GIMNAZJALISTÓW I GDZIE JE ZDOBYĆ?

Witam serdecznie:)
Mam problem, aby zdobyć filmy, które chciałabym wyświetlić uczestnikom MKF.
Przeczytałam w wątku” Film, którego nigdy nie zapomnę” propozycję naszej mentorki Doroty tj. filmy „Juno” i „4 piętro”
oraz Agnieszki Rojewskiej filmy „Billy Elliot” i „Inception” mam do was pytanie skąd mam wziąć te filmy?. 
Szukałam na stronie iplex.
Druga sprawa, mam zamiar zorganizować w wraz z grupą inicjatywną MKF-u dla najmłodszych dzieci NA CZAS FERII „Zimowe Kino w PIWNICY”.
Padła propozycje ze strony dzieci o obejrzeniu filmu ” Król Macius Pierwszy” czy znajdę go w necie?
Ferie tuż tuż … oczywiście nie przestanę szukać … ale pomóżcie proszę:)

Witam Cię Alu.Nie wiem czy moja odpowiedź będzie dla Ciebie satysfakcjonująca.Otóż pierwsze 2 filmy , które oglądaliśmy wraz z młodzieżą pochodziły z prywatnej kolekcji.Ktoś polecił i pożyczył.Teraz będziemy oglądać,,Stowarzyszenie umarłych poetów”.Te film mamy z wypożyczalni.To dopiero początki działalności naszego DKF-u, więc sami poszukujemy informacji skąd wziąć i jaki film polecić. Ale widzę, że na naszym forum pojawiło się wiele ciekawych wskazówek, za co jestem wdzięczna i na pewno skorzystam :) Pozdrawiam cieplutko!

Agnieszka Rojewska

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Proszowicach

a_gorynska napisał(a):WITAM SERDECZNIE:)
Mam problem, aby zdobyć filmy, które chciałabym wyświetlić uczestnikom MKF.
Przeczytałam w wątku” Film, którego nigdy nie zapomnę” propozycję naszej mentorki Doroty tj. filmy „Juno” i „4 piętro”
oraz Agnieszki Rojewskiej filmy „Billy Elliot” i „Inception” mam do was pytanie skąd mam wziąć te filmy?.
Szukałam na stronie iplex.
Druga sprawa, mam zamiar zorganizować w wraz z grupą inicjatywną MKF-u dla najmłodszych dzieci NA CZAS FERII „Zimowe Kino w PIWNICY”.
Padła propozycje ze strony dzieci o obejrzeniu filmu ” Król Macius Pierwszy” czy znajdę go w necie?
Ferie tuż tuż … oczywiście nie przestanę szukać … ale pomóżcie proszę:)

Myślę, że powinniśmy pokazywać młodzieży filmy z oryginalnych kopii – nie tylko ze względu na prawo autorskie, ale także z powodów wychowawczych. Filmy „Billy Elliot”, „Juno”, „4 piętro” na pewno wyszły na DVD. Może uda się Wam zdobyć trochę pieniędzy na zakup tych płyt, są dostępne w sklepach internetowych (np Billy Elliot http://www.punkt44.pl/film/4359.html?gc … fAod7Vj_Mw ) lub na allegro. Wiem, że badzo trudno o fundusze na nowe zbiory, ale może warto zwrócić się do władz samorządowych albo do sponsorów o pomoc – myślę, że dla nich suma rzędu kilkudziesięciu złotych nie będzie dużym problemem. Alicjo, ja dysponuję tymi trzema filmami, jeśli nie będziesz mogła ich zakupić, mogę Ci je pożyczyć (drogą pocztową). 
Polecam też filmy: „Mikołajek” oraz polską animację pełnometrażową „Gwiazda Kopernika” – bardzo ciekawy film dla 4-6 klasistów.

Dorota Gołębiewska

mentorka

Macie jakieś ciekawe pomysły skąd jeszcze można zdobyć filmy? Polecacie jakieś? Piszcie śmiało!

Skomentuj

